Palvelut

Fysioterapeutin suoravastaanotto

Joitakin lääkärin tehtäviä on jo siirretty sairaanhoitajille ja nyt fysioterapeuteille, eikä se ole tällä kertaa mikään huono juttu. Kuka tuntee ihmisen anatomian paremmin kuin fysioterapeutti?

Tuki- ja liikuntaelinfysioterapia

Staattiset työasennot tiekoneen ääressä kuormittavat tuki- ja liikuntaelimistöä nykyään yhä enemmän. Toisaalta esim. maataloustyössä toistuvat raskaat työasennot aiheuttavat rasitusta keholle.

Neurologinen fysioterapia

Neurologinen Fysioterapia

Neurologisen fysioterapian tavoitteena on toiminta- ja liikuntakyvyn parantaminen ja ylläpitäminen, kun oireiden taustalla on liikunta- ja/tai toimintakykyä heikentävä sairaus kuten MS-tauti, parkinsonitauti, erilaiset aivohalvaukset, lihassairaudet tai selkäydinvammat.

Lantionpohjan fysioterapia

Lantionpohjan toimintahäiriöistä, kuten virtsankarkailusta kärsivät kaikenikäiset. Vaivaa esiintyy erityisesti naisilla. Raskaus ja synnytys, ylipaino sekä hormonaaliset muutokset asettavat naisen lantionpohjalle erityisiä vaatimuksia.

Lasten fysioterapia

Lasten fysioterapia on kuntoutusmuoto, jonka avulla pyritään lapsen liikkumisen ja toimintakyvyn parantumiseen tai ylläpysymiseen. Arviointiin ja ohjaukseen voi päästä lääkärin tai neuvolan lähettämänä, tai siihen voi hakeutua omatoimisesti, jos lapsen liikkumiseen liittyvät asiat mietityttävät.

Shockwave-paineaaltohoito

Meillä on käytössä paineaaltohoito eli shockwave-laite: nopea, tehokas ja hyvin dokumentoitu hoito erityisesti lihasjänneliitosten ja kalvojen ongelmiin kuten jalkapohjan plantaarifaskiitti, akillesjänteen tulehdukset, tenniskyynärpää, olkapään ja lonkan jänneongelmat, penikkatauti ym.

Tukisukat